Anne Lise Stokke 1946-2019

Til minne- Anne Lise Stokke

Minneord

Et varmt og inkluderende menneske er gått bort. Anne Lise Stokke ville fylt 73 i august i år, men tapte kampen mot kreftsykdommen hun fikk for godt og vel ett år siden.

Anne Lise har vært medlem i Stjørdal Soroptimistklubb siden starten i 2005. Hun var president fra 2009-2011. Hun var en dyktig president og ble godt kjent med vår organisasjon. Møtene hennes var godt forberedt, alltid med innslag av musikk og diktlesing.

Anne Lise etterlater seg mann, fire barn og 12 barnebarn.

Stjørdal Soroptimistklubbs medlemmer føler dyp sorg over tapet av et medlem som betydde mye for oss. Hun var slik som soroptimistappellen sier. Nemlig en person som var oppriktig i sitt vennskap, viste evne til fred og forståelse, var villig til å hjelpe og tjene, satte seg høye mål og utførte sitt arbeid med verdighet og under ansvar.

Vi lyser fred over Anne Lises minne.

Astrid K. Dybwad

Stjørdal Soroptimistklubb